Veelgestelde vragen

Overig

Gevonden voorwerpen
Ik ben iets kwijtgeraakt.
Wanneer je iets bent kwijtgeraakt, stuur dan een mailtje naar helpdesk@lechampion.nl
Vrijwilligers
Welke vrijwilligerstaken zijn er? 
Lees hier meer over vrijwilligerstaken. 

Hoe kan ik mij aanmelden als vrijwilliger?
Meld je aan als vrijwilliger via het inschrijfformulier.
Word lid van Le Champion
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.

Inschrijving 2023

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de 30 van Zandvoort 2022 gaat op maandag 10 oktober om 09.00 uur open.
 
Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 13 maart 2023, of eerder als we uitverkocht zijn.

Hoe kan ik inschrijven?
1. Ga naar de startpagina
2. Kies voor ‘Inschrijven’
3. Doorloop alle stappen van het inschrijfformulier
4. Zodra je bent ingeschreven, ontvang je per e-mail een bevestigingsmail van
 ‘noreply@atleta.cc’. Via de link 'Open dashboard' kun je jouw inschrijving beheren.
 
Hoeveel kost het om in te schrijven?
De tarieven vind je hier.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Als je jouw e-mailadres eerder hebt gebruikt tijdens een inschrijving, kies dan tijdens jouw nieuwe inschrijving voor ‘Inloggen’. Je ontvangt een code van ‘noreply@atleta.cc’ om in te loggen en verder in te schrijven.
 
Als je eenmaal ingeschreven staat, kan je in jouw dashboard inloggen. De link naar jouw dashboard vind je in de bevestigingsmail van jouw inschrijving.
Inschrijving wijzigen, annuleren, overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens en/of shirtmaat?
Wil je een lagere afstand lopen? Dan kun je jouw ontvangen stempelkaart bij de Helpdesk op de dag van het evenement ruilen. Een hogere afstand lopen is niet mogelijk.

Het wijzigen van gegevens is niet meer mogelijk.
 
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, lees je bij de volgende vraag.
 
Annuleren is niet meer mogelijk. Zie hiervoor de algemene voorwaarden op de website.
 
Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie, klik in jouw ticket op 'Bewerken' en vul de gegevens in van de persoon aan wie je jouw ticket wilt toewijzen en klik op 'Opslaan'.
 
Het is van 28 februari t/m 13 maart niet mogelijk om tickets toe te wijzen. Vanaf 14 maart t/m 24 maart is het weer mogelijk om tickets toe te wijzen. Indien je na de uiterste na 13 maart een ticket toewijst, ontvangt de oorspronkelijke deelnemer de stempelkaart. Je dient onderling te regelen dat de stempelkaart bij de nieuwe deelnemer terecht komt.

Je kunt jouw inschrijving t/m 24 maart 2023 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden vind je hier.
Leeftijd
Wat is de minimale leeftijd om deel te nemen aan het evenement?
Deelnemers tot en met 12 jaar kunnen slechts deelnemen onder begeleiding van een volwassene.
Shirt
Is er een wandelshirt beschikbaar?
Klik hier voor meer informatie over het wandelshirt.

Ik ben vergeten een wandelshirt te bestellen, is dit nog mogelijk?
Het is niet meer mogelijk om een wandelshirt te bestellen als je al ingeschreven staat. Je kunt tijdens het evenement een wandelshirt kopen, zolang de voorraad strekt.

Stempelkaart
Wordt mijn stempelkaart thuisbezorgd?
Ja, in de week van het evenement ontvang je jouw stempelkaart per post.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn stempelkaart met de post?
Indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw stempelkaart op te halen. Je ontvangt in de week van het evenement informatie hierover.

Ik heb mijn stempelkaart niet ontvangen. Wat nu?
Als je op de dag van het evenement geen stempelkaart hebt ontvangen, kun je ter plekke terecht bij de Helpdesk voor een reserve stempelkaart. Je vindt de Helpdesk bij de ingang van het CM.com Circuit Zandvoort.
Parkeerticket
Hoe kan ik een parkeerticket bestellen?
We raden je aan om met de fiets of het openbaar vervoer naar Zandvoort te komen. Kom je met de auto en wil je bij de startlocatie in de buurt parkeren? Dan kun je een parkeerticket kopen via CM.com Circuit Zandvoort.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!